onsdag, augusti 29, 2007

Oj då. Vad säger man (tack, kanske)?

Sånt här gör att en aldrig så kulen höstmorgon känns alldeles rosaskimrande härlig. Jag tackar så hemskt mycket för de vänliga orden (och lyckas bara precis hålla mig från att dessutom brista ut i ett Oscarsgaletal där fru och barn och vänner tackas för det stöd de innebär och … ja, ni vet. Men som sagt lyckades jag hålla mig).

Jo, en sak kan jag faktiskt säga. Bloggens utseende är under omprövning. Förändringar kommer, vilken vecka som helst nu. Men nu gjorde jag en sådär typisk miss. Tog fasta på kritiken istället för berömmet. Istället ska jag nog bara fokusera på att det var väldigt roligt att någon tycker det jag gör här på bloggen faktiskt ger någonting. Gör det lättare att hålla på. Stort tack för det!

Andra bloggar om: , , , , , , och annat intressant

Inga kommentarer: